Menu
Your Cart

F.A.Q

Αν θέλετε τη βοήθεια μας για θέματα που αφορούν τη λειτουργία του καταστήματος μας ,τους τρόπους αγορών και επιλογής προϊόντων αλλά και θέματα πολιτικής επιστροφών και εγγύησης των προϊόντων είμαστε δίπλα σας για να σας καθοδηγήσουμε.


Παρέλαβα λάθος προϊόν ή η παραγγελία που παρέλαβα ήταν ελλιπής .

Σε περίπτωση λάθους παραλαβής προϊόντων από υπαιτιότητα του καταστήματος μας (παραλαβή λιγότερων προϊόντων ή διαφορετικών προϊόντων από αυτά που εσείς έχετε παραγγείλει ) για να ολοκληρωθεί η αποστολή των υπολοίπων ειδών ή των σωστών προϊόντων και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν (Πολιτική επιστροφής προϊόντων) θα πρέπει:


-Να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφών του καταστήματος μας (Στον σύνδεσμό εδώ)

-Παρακαλούμε συσκευάστε καλά το προϊόν που πρόκειται να μας σταλεί πίσω στο κατάστημα μας

-Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να μας πείτε την ημέρα και την ώρα που θα μπορούσε να παραλάβει η εταιρεία ταχυμεταφορών από τον χώρο σας το «λάθος» προϊόν. Σε περίπτωση που έχουμε άμεσα διαθέσιμο το σωστό προϊόν την επόμενη εργάσιμη θα σας σταλεί. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που είχατε ελλιπή παραλαβή προϊόντων. Στην περίπτωση που τα προϊόντα σας δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα ενημερωθείτε εκ νέου για ακριβή ημερομηνία παράδοσης.

Τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα μας

  


Το προϊόν που παρέλαβα δε λειτουργεί ,είναι σπασμένο ή έχει φθαρεί

Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος θα πρέπει εκτός από τη φόρμα επιστροφών του καταστήματος μας (Στον σύνδεσμο εδώ) να μας στείλετε μια φωτογραφία του τύπου του προϊόντος που αναγράφεται συνήθως στη συσκευασία του είδους ώστε να επικοινωνήσουμε με τον προμηθευτή και να είμαστε σίγουροι για την αποδοχή της επιστροφής του σωστού προϊόντος. Αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο κατάστημα μας θα σας σταλεί την επόμενη ημέρα σε διαφορετική περίπτωση θα ενημερωθείτε εκ νέου για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης.

Τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα μας


    Μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου;

    Μπορείτε να παρακολουθήσετε την αποστολή της παραγγελίας σας πατώντας στο link εδώ."Μεταφέρεστε" αυτομάτως στη σελίδα της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών .Πληκτρολογείστε το μοναδικό αριθμό αποστολής που σας έχουμε δώσει στο email της παραγγελίας σας και ενημερωθείτε για την πορεία της άμεσα και εύκολα.


    Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από την έδρα σας;

    Όχι,οι αποστολές των παραγγελιών γίνεται μόνο απο τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία

    Γιατί πρέπει να παραλάβω απο την έδρα της μεταφορικής και δεν παραδίδεται η παραγγελία στο χώρο μου;

    Σε απομακρυσμένες περιοχές ή δυσπρόσιτες δεν υπάρχει η δυνατότητα η μεταφορική να παραδώσει στο χώρο σας λόγω του μεγάλου κόστους. Παρ'όλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις που σε συνεννόηση μαζί σας και μαζί μας μπορούν να παραδώσουν την παραγγελία σας με το ανάλογο κόστος.

    Η παραγγελία μου ακυρώθηκε,έκανα κάποιο λάθος;

    Συνήθως η παραγγελία ακυρώνεται όταν δεν έχει ολοκληρωθεί σωστά η διαδικασία πληρωμής. Προσπαθήστε ξανά ή καλέστε μας στο 2109965823.

    Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

    Διαβάστε τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής ΕΔΩ

    Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβω σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα την παραγγελία μου;

    Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα με την προϋπόθεση να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να μας ζητήσετε την επιθυμία σας .Θα υπάρξει κάποια επιβάρυνση στο κόστος των μεταφορικών σας το οποίο εξαρτάται από το μέγεθος και τον όγκο των προϊόντων σας .

    Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Ο χρόνος αποστολής κάθε παραγγελίας εξαρτάται από την παραγγελία και τον όγκο των προϊόντων . Κάθε κατηγορία προϊόντων έχει διαφορετικές ημέρες παράδοσης. Σε κάθε προϊόν αναγράφεται ο χρόνος αποστολής του σύμφωνα με το απόθεμα μας ή την δυνατότητα άμεσης προμήθειας απο τον προμηθευτή. Μόλις ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό mail/sms με τις πληροφορίες της αποστολής.


    Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία, συνήθως χρειάζονται 3-5 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε και ανάλογα με τον προορισμό, όταν μεσολαβούν 2 ή περισσότερες μεταφορικές, χρειάζονται συνήθως 5-7 εργάσιμες μέρες. 

    Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφοράς(courier), συνήθως χρειάζονται από 2-4 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε, ανάλογα με τον προορισμό.

    Αν για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τους νέους χρόνους παράδοσης.

    Όταν υπάρχει συνδυασμός διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων σε μία παραγγελία, ο χρόνος παράδοσης δύναται να είναι μεγαλύτερος του κανονικού, λόγω της ανάγκης συγκέντρωσης διαφορετικών προϊόντων .